title
1399/09/24 ساعت 14:04:41

ویژگی های درب ورودی ایده آل چیست؟

درب ورودی حیاط ایده آل ویژگی هایی دارد که آن را نسبت به سایر انواع درب ها متمایز میکنند از جمله این ویژگی های میزان مقاومت و ماندگاری و زیبایی آن می باشد. 

از گذشته تا کنون مقوله درب پیشرفت زیادی داشته است این پیشرفت هم در متریال و هم در ابعاد و اندازه و هم در نقش و نگار و طرح درب بوده است .



تغییرات درب از نظر متریال:

در گذشته اکثر درب ها از جنس چوب بوده است اما امروزه تنوع آن را در درب شیشه ای، درب فرفورژه ، درب فلزی، درب رولاپ، درب آلومینیوم و... مبینیم .

تغییرات درب از لحاظ ابعاد و اندازه:

یکی از مواردی که می تواند منجر به بهبود کیفیت و ایجاد ثبات در کیفیت میشود، بحث استانداردها است. استاندارد سازی کمک می کنند تا علاوه بر ایجاد ثبات در کیفیت، نسبت به ارتقا و بهبود کیفیت محصولات و خدمات نیز اقدامات لازم انجام شود.

البته دنیای درب ها بسیار وسیع است و هرکدام از این نوع درب ها خود زیر شاخه هایی از نوع خود دارند اما  در این یادداشت به معرفی یکی از پرطرفدارترین و پر کاربرد ترین نوع درب حیاط پرداختیم:

نسل جدید درب های فلزی لیزری بزرگمهر :

چهارچوب درب فلزی لیزری ساخته شده از پروفیل های قوطی 80*80 با کیفیت بالا میباشدکه به دلیل مقاومتی که دارند مناسب برای انواع درب ورودی ساختمان ، درب حیاط، درب ویلا، درب سالن اداری و درب طلا فروشی و... می باشد. 

در فرایند ساخت درب فلزی لیزری ورق فولادی کار می شود که قابلیت لیزر شدن را داراست و شرکت بزرگمهر با بیش از صد ها طرح پیشنهادی انتخاب را برای انواع سلیقه ها آسان کرده است .

یکی دیگر از آپشن های درب فلزی لیزری بزرگمهر نوار لاستیکی ضربگیر آن می باشد. شاید به گوشتان نخورده باشد اما چیزی که مانع از ایجاد صدای ناهنجار موقع بسته شدن ناگهانی درب می شود همین نوار لاستیکی ضربگیر می باشد. نواری از جنس لاستیک که در فرایند ساخت درب فلزی لیزری بزرگمهر با انتخاب مشتری به صورت آپشن روی درب کار خواهد شد.

درب فلزی برش cnc قابل ساخت در ابعاد استاندارد و سفارشی می باشد. و در سه رنگ سفید، قهوه ای، مشکی از نوع کوره ای الکترو استاتیک تولید می شوند. کیفیت رنگ درب فلزی لیزری بزرگمهر بی نظیر و دارای طول عمر بالاست و نیازی به رنگ آمیزی همه ساله درب نمی باشد.