title
1399/09/08 ساعت 13:49:43

آیا تا به حال به درب منزلتان فکر کرده اید؟

آیا تا به حال به درب های منزلتان فکر کرده اید؟ شاید روزانه بارها از آن استفاده کرده و از کنارش می گذرید و به نظرتان بی اهمیت می آید، همین درب ها با طرح و رنگ خود جزئیات جذابی به دکوراسیون شما اضافه می کنند.

آیا تا به حال به اهمیت رنگ درب خود اندیشیده اید؟رنگ درب، روح دکوراسیون منزل شماست.

بسیاری از افراد از درب حیاط با رنگ مشکی استفاده می کنند که یک دلیل محبوبیت، حس قدرت و محافظ و امنیتی است که از رنگ سیاه می گیرند.  همچنین رنگ سیاه نشانه وقار و پختگی می باشد. بنابراین رنگ سیاه می تواندگزینه خوبی برای انتخاب برای پوشش رنگ درب حیاط باشد.

پوشش رنگ درب های فلزی لیزری بزرگمهر از نوع پودری کوره ای الکترو استاتیک است که ماندگاری بالا و زیبایی خیره کننده دارد.

دومین رنگ محبوب برای درب حیاط، رنگ قهوه ای است. افرادی که رنگ قهوه ای را برای رنگ درب حیاط ساختمان خود انتخاب میکنند معمولا اشخاص متواضعی هستند.

برخی معتقداند علاوه بر حس دوستی و گرما رنگ قهوه ای  بیانگراحساساتی همچون غم و دور افتادگی هم می تواند باشد بنابراین در صورتیکه درب حیاط با رنگ قهوه ای انتخاب شماست استفاده از عناصری مثل گلدان و یا چمن کاری محوطه بیرونی می تواند تاثیرات منفی آن را کم کند. 

رنگ سفید انتخاب رایجی برای درب خانه است. این رنگ حس خلوص و پاکی را می رساند. البته از آنجایی رنگ سفید همیشه دغدغه کثیف شدن را به همراه دارد زمانی که نوع رنگ کوره ای باشد این اطمینان خاطر را به شما می دهد که با یک دستمال مرطوب و ساده براقیت و شفافیت روز اول را پیدا خواهد کرد.

فروشگاه درباردرب در شیراز نمایندگی فروش درب های فلزی لیزری بزرگمهر با بیش از چندین دهه فروش یکی از خوش نام ترین بازرگانی ها در کشور است.