title
1399/09/04 ساعت 12:30:55

حتما بخوانید : اگر قصد خرید درب ورودی دارید این مطلب را از دست ندهید.

حتما بخوانید : اگر قصد خرید درب ورودی دارید این مطلب را از دست ندهید. 

یکی از قسمت های مهم در هر ساختمان و یا آپارتمان درب ورودی آن می باشد که با پیشرفتی که  این چند سال اخیر در صنعت ساختمان سازی مشاهده  کردیم میبینیم که برای انتخاب یک درب ورودی گزینه های متعددی پیش رو داریم. از جمله:درب ضد سرقت چوبی، درب ضد سرقت فلزی، درب فرفورژه، درب رول آپ و....

همین تنوع سبب شده تا  دست مشتریان برای انتخاب درب ورودی ساختمان خود باز باشد. 

اما باید توجه داشته باشید که در زمان خرید درب ورودی خود فاکتور هایی را برای انتخاب درست در نظر بگیرید . زیرا که درب ورودی ساختمان ارتباط مستقیم با مسائل ایمنی و امنیتی ساختمان شما دارد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب درب اقلیم منطقه ای است که ساختمان شما در آن قرار دارد

درب هایی که در مناطق سرد و خشک هستند با درب هایی که در مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت اند . از این رو هماهنگ بودن شرایط اب و هوایی و ویژگی های درب ورودی ساختمان به افزایش طول عمر درب کمک خواهد کرد. 

شکل و وزن درب هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زمان انتخاب درب باید به آن توجه کرد . بهتر است دربی را انتخاب کنید که با معماری و سبک ساختمان همسو باشد . 

زیبایی و امنیت درب فاکتور هایی هستند که بسته به کاربری درب اولویت بندی می شنود چنانچه درب مد نظر شما برای کاربری به عنوان درب اتاق خواب، درب سرویس بهداشتی، و یا هر نوع درب داخلی دیگر باشد خب مسلما شما به عنوان خریدار درب داخلی، اولویت اول زیبایی را در نظر می گیرید. به همین علت است که تنوع  روکش های درب های داخلی بیشتر از درب های ضد سرقت فولادی است . 

اما زمانی که درب انتخابی برای کاربری  به عنوان درب ورودی اصلی ساختمان، درب لابی، درب سالن اداری، درب مناسب برای طلا فروشی و.. می باشد، اولویت اول امنیت آن می باشد. که در اولین قدم در خرید این گونه درب ها مراجعه به شرکت ها و فروشگاه های معتبر است  تا بتوانید درب هایی با کیفیت بالا و ضمانت شرکت ها خریداری کنید.

باید بدانید که نمونه هایی از این نوع درب ها در بازار وجود دارد که به دلیل اینکه شرکتی نیستند. ضمانت نامه هم ندارند و از طول عمر و دوام پایین تری نسبت به نمونه های شرکتی  برخوردار ند. 

بازرگانی درباردرب با بیش از چندین سال سابقه فروش در زمینه درب های ضد سرقت چوبی و فلزی یکی از خوش نام ترین برند ها درشیراز آمادگی خود را برای ارائه انواع درب فلزی لیزری ضد سرقت، درب ضد سرقت چوبی، درب داخلی و.. به همه ی مشتریان در سراسر ایران اعلام می کند .