title
1399/06/30 ساعت 11:15:27

نگاهی کلی به ویژگی ها و مشخصات درب ضد سرقت می اندازیم:

درب ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی و قدیمی به علت ساختار که روی آن تعبیه شده از مقاومت بالاتری برخوردار است  منظور از نوع ساختار، جنس داخل، لولا، قفل و جنس بدنه درب است که کاملا متفاوت با درب های ورودی چوبی معمولی می باشد. که همین ساختار درب علاوه بر ضد سرقت شدن درب ،تا حدودی ضد رطوبت و صدا هم میشود.


درب ضد سرقت دارای دو لولا می باشد که برای حذف امکان باز کردن درب به وسیله اهرم یکی از لولا ها پنهان می باشد و در بعضی مواقع هر دو لولا هم از داخل و هم از خارج پنهان است که همین امر سبب بالا رفتن امنیت درب شده است .

جنس رویه درب ضد سرقت دارای تنوع زیادی است از جمله ام دی اف، اچ دی اف، فلز و شیشه و... و مقاومت درب در برابر حرارت و صدا بستگی به پشم سنگ پر شده میان فضای خالی بین درب و رویه  می باشد که سبب عایق شدن درب می شود.

در درب های ضد سرقت سفارشی مانند درب کارخانه ها علاوه بر ضد سرقت بودن باید در مقابل اسید هم مقاومت داشته باشد لازمه این مقاومت، انجام یکسری عملیات در فضای خالی بین درب و رویه می باشد. که درب را به درب ضد اسید مبدل سازد.

درب ضد سرقت را می توان با اضافه کردن تجهیزاتی مانند، زنگ هشدار، قفل دیجیتال، قفل اثر انگشتی، قفل کارتی، قفل های رمز دار می توان بیش از بیش امن و ایمن کرد.

لازم به ذکر است کلیه تجهیزاتی که روی درب ضد سرقت نصب می گردد دارای منبع تغذیه درونی می باشد و در صورت قطع برق ساختمان جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.