title
1399/06/15 ساعت 11:02:32

آشنایی بیشتر با جزئیات درب ضد سرقت با رویه الترالام

درب ضد سرقت اولترالام :

این گروه از درب ضد سرقت از جدید ترین مدلهای  موجود در بازار  است. رویه الترالام به معنی ورق شیشه ای نشکن و شفاف به ضخامت 10 میل می باشد که مانند درب ضد سرقت با روکش PVC  بیشتر در مناطق مرطوب و یا ویلا های شخصی ساز استفاده می شود.


مشخصات درب ضد سرقت اولترالام:

جنس درب ضدسرقت اولترالام از ام دی اف ترک به ضخامت یک سانت و با روکش های مصنوعی اولترالام که از طرح و رنگ متنوع و پوششی شفاف هستند تشکیل شده است.

برای ساخت این مدل درب ضد سرقت از کلاف کشی فلزی دور تا دور و ورق فولادی یک تکه در سر تاسر لنگه استفاده می شود. تفاوت اصلی این نوع درب ضد سرقت با مدل های دیگر در چند رنگ بودن و نماهای سه بعدی و خاص بر روی سطح درب و شفافیت بسیار بالای رنگ رویه درب است.


درب ضد سرقت با رویه اوالترالام از استقامت و مقاومت بالایی در مقابل رطوبت برخوردار است از این رو در ساختمان هایی با طراحی مدرن و ساختمان ویلایی در شهر های مرطوب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

درب ضد سرقت روکش اولترالام را می توان  بسته به نیاز مشتری آپشن های متعددی مانند سیستم دزدگیر،کدینگ، روکوب چوبی بر روی چهارچوب فلزی، استفاده از چشمی دیجیتال به جای چشمی معمولی و بسیاری آپشن های متنوع دیگر استفاده کرد.