title
1399/06/03 ساعت 08:48:53

اکسسوری های درب فلزی لیزری

درب فلزی لیزری، نسل جدید درب های فلزی می باشد که با فناوری لیزر توانسته ورق های فولادی را به هر نقش و نگاری مبدل سازد تا جلوه ی بصری درب ورودی ساختمان دو چندان شود.

درب های فلزی لیزری قابلیت تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی و طبق نظر خریدار را دارد

درب فلزی برش لیزری مناسب برای انواع ورودی ساختمان، ورودی حیاط، ورودی اپارتمان و ابعاد دو لنگه آن برای ورودی پارکینگ، و ورودی ویلا و باغ مناسب می باشد.

ابعاد درب ورودی ساختمان را با فضای آزاد اطراف و ارتفاع سقف، دیواره ها و جداره ها می توانید با کتیبه دادن به درب هماهنگ کنید.

کتیبه اطراف درب بیشتر مناسب درب تک لنگه و درب یک و نیم لنگه است که از ابعاد کوچک تری نسبت به درب دو لنگه فلزی لیزری برخورد هستند  با وجود کتیبه اطراف، درب با جلوه ی بهتری نمایان می شود ومسلما درب در ابعاد بزرگ جلوه طرح و نقش بهتری خواهد داشت.

در مواردی که نمای ساختمان به سبک خاصی ساخته شده است مثل ایرانی سنتی یا اماکن مذهبی مسجد و حسینیه و... به دلیل هماهنگ شدن درب ورودی ساختمان با نمای ساختمان می توان به بالای درب کتیبه هلالی اضافه کرد. در ادامه به چند نمونه اجرا شده درب فلزی لیزری بزرگمهر همراه با کتیبه اطراف و بالای درب توجه فرمایید.


  




یکی از راه های  افزایش جلوه و جذابیت درب ورودی حیاط می توان به تلفیق درب با گل های تزئینی فرفورژه روی درب اشاره کرد.

گل های فرفورژه از جنس چدن بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستندکه با رنگ آمیزی به صورت پتینه کاری زیبایی منحصر به فردی را به درب فلزی می بخشد.