title
1399/05/27 ساعت 13:33:43

ضرورت استفاده از بارانگیر درب و پنجره

بارانگیر به پوششی گفته می شود که از نفوذ آبراهه به داخل ساختمان از طریق پنجره ها و درب ها جلوگیری می کند .

از مهم ترین مزایا و ویژگی های این محصول می توان به مواردی چون قیمت مناسب، سرعت روند کار، عدم محدودیت در چیدمان، وزن سبک و مقاومت بالا اشاره کرد.

ضرورت استفاده از بارانگیر بالای درب و پنجره:

همانطور که از پنجره به منظور تامین نور طبیعی خورشید در روز و همچنین دریچه ای به عنوان تهویه هوای داخل اتاق و خانه استفاده می شود. در مواقعی لازم است جلوی نور شدید خورشید و همچنین نفوذ باران را به داخل ساختمان را که باعث درد سر می شود را گرفت.

از این رو بارانگیر با پوشش پلی کربنات طوری عمل می کند که جلوی نور خورشید را به طور کامل نگرفته و فضای زیر بارانگیر تاریک نخواهد بود و صرفا جهت جلوگیری از داغی آفتاب می باشد و در عین حال از نفوذ آب هم در هنگام بارندگی از درز پنجره ها به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

سایبان پیش ساخته و بارانگیر پنجره در ابعاد مختلف از لحاظ پیش آمدگی تولید وعرضه می شود و می توان از آنها در سایزهای استاندارد و سفارشی استفاده کرد.

براکت ها از جنس پلی امید هستند و از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی هوا  دارند.

پوشش روی بارانگیر از جنس پلی کربنات با ضخامت 4 میلمتر است که تنوع رنگی بالایی دارد که بستگی به  میزان نوری که فضا لازم دارد رنگ پلی کربنات انتخاب می شود.

پیچ رول بولت، زه فیکسینگ، چسب آکواریوم از دیگر متعلقات بارانگیر پنجره می باشد و فرایند نصب را کامل می کند. پیچ ها جهت نگه داشتن پایه ها به دیوار بوده و از چسب آکواریوم و زه فیکسینگ جهت آب بندی  بین درزها و پشت دیوار استفاده می شود.

در ادامه چند نمونه بارانگیر پنجره و درب نصب شده را می بینیم :