title
1399/04/30 ساعت 13:06:07

درب ضد آب ABS چیست؟

درب ضد آب ABS چیست؟

ABS مخفف Acrylonitrile Botadiene Styrene می باشد و نوعی پلاستیک است که به عنوان روکش در درب ضد آب به کار می رود.

ورق ABS در ابعاد 212 در 92 سانتیمتر وبا ضخامت 2.1 میلیمتر معمولا در طرح چرم و با طرح چوب به کار گرفته می شوند .

ورق ABS یک پلیمر نفتی است که در صنایع مختلف به دلیل مقاومت بالای آن درحرارت تا 200 درجه سانتی گراد، کارایی های متفاوتی دارد از جمله استفاده شدن به عنوان روکش درب که طی فرایندی درب چوبی به درب ضد آب مبدل می شود. 

امروزه درب ضد آب بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بیشترین مصرف آن به عنوان درب سرویس بهداشتی و درب حمام می باشد چرا که درب ضدآب در برابر آب، رطوبت مقاوم است و همچنین خش پذیری کمی دارد. امکان تخم گذاری و رشد حشرات موذی در آن بسیار کم است.

هرچه قابلیت ضد آب و ضد بخار بودن درب بیشتر باشد مقاومت و در نتیجه قیمت درب ضد آب هم بیشتر می شود.

دو ویژگی ای که درب ضد آب باید دارا باشد این است که در اثر رطوبت هیچ آسیبی نبیند و دیگر اینکه در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشد.


مقایسه درب ABS با درب HDF

ساختار داخلی درب ABS  و دربHDF مانند سایر درب های داخلی به یک شکل هستند چهار چوب درب از جنس چوب روسی و شبکه بندی هانیکام است .

رویه درب های HDF از فیبر استخوانی می باشد این در حالی است که رویه درب های ABS از ام دی اف با ضخامت 5 میلیمتر بوده و بر روی آن ورق های پلیمری ABS که در پیش تر در این باره صحبت کرده ایم، وکیوم و پرس می شوند. ولبه های کار برای افزایش کیفیت و مقاومت همه جانبه درب در برابر رطوبت و آب رزین کاری شده و کاملا عایق می گردد.

فروشگاه درباردرب به عنوان بازرگانی درب  ضد آب، درب ضد سرقت،درب  فلزی لیزری در شیراز ودیگر شهرستان ها آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد..