title
1399/04/30 ساعت 13:07:52

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

اهمیت امنیت منزل شما به عنوان مکانی که در آن زندگی می کنید و چیزهای با ارزش خود را در آن نگه می دارید ، نمی توان انکار کرد .فروشگاه درباردرب بر آن است  تا با تنوع محصولات خود در انواع درب  فلزی لیزری و درب ضد سرقت چوبی به تمامی سلیقه ها  سرویس دهی کند.
انتخاب نوع درب ضد سرقت برای محل مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است . تنوع رنگی و متریال در روکش های درب ضد سرقت بسیار زیاد شده است .روکش های جدید که در درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرند، روکش های چوب گردو و بلوط می باشد . دلیل استفاده آن هم تنوع طرح و نقش چوب گردو و بلوط می باشد که بسیار جذاب و دیدنی است .
 


نوعی از درب های ضد سرقت وجود دارد که خاصیت ضد آب بودن را دارند .درب ضد آب که از نامش پیداست در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارد . درب های ضد آب از لحاظ طرح های روی آن محدود تراز درب های چوبی و MDF می باشند .
البته در مصنوعات چوبی و درب ضد سرقت چیزی به نام ضد آب نداریم اما روش هایی وجود دارد که می توان استحکام درب را در برابر رطوبت افزایش داد .یکی از این روش ها استفاده از رزین های مقاوم کننده درب ضد سرقت در برابر آب می باشد . این رزین ها پلی استر مانند است و رنگ روکش را تغییر نمی دهد .
 
دلیل استفاده از درب ضد سرقت
استفاده از درب های ضد سرقت موجب کاهش هزینه تمام شده درب و همچنین صرفه جویی در وقت می شود.
درب ضد سرقت به دلیل دارا بودن قفل و یراق ویژه و همچنین رنگ درجه یک نیازمند خیلی از مواردی که در سایر درب ها مجبور به انجامش هستید را ندارد و همین امر موجب صرفه جویی چشمگیر در وقت و هزینه خواهد شد.