title
1399/04/19 ساعت 10:26:21

درب ضد سرقت را بهتر بشناسید

درب ضد سرقت را بیشتر بشناسید:
به دربی که مانع از ورودی سارقین و مهاجمین به داخل ساختمان شده ودر مقابل هر گونه دستکاری، تخریب  مقاومت بالایی داشته، ایمن و قابل اطمینان باشد درب ضد سرقت گفته می شود .
درب  ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی دارای امنیت به مراتب بالاتری میباشد که این هم در ساختار درب و همچنین در ابزار مورد استفاده قرار گرفته، کاملا واضح و مبرهن است .
درب های ضد سرقت به ظاهر چوبی به نظر می رسند اما در لایه میانی آن ها از ورق فولادی جهت جلوگیری از شکستن و سوراخ نمودن درب استفاده شده است .



بحث وبررسی و آشنایی در مورد نکات لازم در این خصوص که تفاوت بین درب معمولی با درب ضد سرقت را بدانیم، بسیار لازم و حائز اهمیت است .تا بتوانیم خرید بهتر و قابل قبول تری داشته باشیم .
هدف تمام خریداران درب ضد سرقت در وهله ی اول امنیت درب ضد سرقت است . شرکت های سازنده درب ضد سرقت  هم بر آن شده اند تا در عین داشتن امنیت فوق العاده بالاتردرب ضد سرقت  نسبت به درب چوبی معمولی،درب ضد سرقت  از تنوع ظاهری و زیبایی خوبی هم برخوردار باشد.
نقش قفل بر میزان امنیت درب ضد سرقت :
قفل ضد سرقت از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت امنیتی به شمار می آید و کیفیت آن بسیار مهم است . نصب یک قفل بی کیفیت بر روی درب ضد سرقت تا حد زیادی امنیت آن را پایین می آورد و آنها را به درب چوبی معمولی تبدیل خواهد کرد .به نحوه ای که بهترین نوع درب ضد سرقت هم بدون قفل امنیتی خوب وبا کیفیت نمی تواند امنیت لازم رافراهم کند .
درب ضد سرقت معمولا دارای دو عدد قفل هستند قفل بالایی، که به قفل شب بند معروف است و قفل پایینی که قفل اصلی درب است .به منظور امنیت همواره توصیه می شود که هردو قفل از بهترین  نوع خود انتخاب شود . 
مجموعه دربادرب با کادر مجرب و کارشناسان با تجربه سالیان سال است که در زمینه فروش انواع درب ضد سرقت فعال می باشد .شما می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در بالای
www.darbardoor.cm با ما در ارتباط باشید، می توانید با درج شماره تماس خود در صفحه اصلی
منتظر تماس کارشناسان ما باشید.