title
1399/03/29 ساعت 11:43:36

حتما بخوانید:در موقع خرید درب ضد سرقت دقت کنید

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که داراست نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است . از نظر ساختارکلی، قفل، لولا و جنس درب با درب های معمولی متفاوت است .

ضخامت درب و جنس چهار چوب درب از مواردی است که هنگام خرید باید به آن دقت شود . چرا که بی کیفیتی چهار چوب درب در موقع نصب درب مشکل ساز خواهد بود. جنس چهار چوب درب باید از فلز و آلیاژ های با کیفیت و خوب باشد .

درب های ضد سرقت با انواع روکش ها تولید میشود .از جمله روکش mdf، hdf، لمینت، سری برجسته و... البته لازم به ذکر است از معیار های خرید درب ضد سرقت، قیمت درب است و می توان از آن به عنوان یک عامل بزرگ محدود کننده یاد کرد.

مسلما بهترین درب ضد سرقت قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع خود دارد اما این اطمینان را به شما می دهیم که از خرید آن پشیمان نمی شوید . وبا خیال آسوده آن را برای درب ورودی ساختمان خود که مهم ترین بخش ساختمان است نصب خواهید کرد .در ادامه نمونه عکسی را باهم ببینیم که به دلیل بی کیفیتی درب ضد سرقت    سارقین چطور درب را باز کرده و اموال فرد را به سرقت برده اند.


نا گفته نماند که قفل و یراق آلات که بر  روی درب نصب می شود هم اهمیت زیادی در میزان امنیت درب دارد 

در انتخاب دستگیره به این نکته که دستگیره ها بیشتر در معرض هوا هستند توجه کنید زیرا که اگر دستگیره از جنس فلز ضد زنگ ویا استیل باشد به راحتی تمیز می شوند و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی هوا دارند.