title
1399/02/27 ساعت 14:18:53

مشخصات درب فلزی لیزری در شیراز

یکی از مهم ترین ویژگی های هر ساختمان که توجه افراد را به خود جلب میکند درب ورودی آن است.جذابیت درب ورودی ساختمان در ایجاد حس خوب و ظاهری چشم نواز برای افراد موثر است و با توجه به این که درب ورودی ساختمان روزانه باز و بسته میشود بیشتر در معرض فرسودگی و سایش قرار دارد به همین دلیل علاوه بر زیبایی و جذابیت، دوام و پایداری و امنیت بالای آن از اهمیت زیادی برخوردار است درب آهنی که در گذشته با ورقهای ساده ساخته میشد،امروزه تغییرات زیادی را پذیرا شده است . با تغییر ذائقه ی  خریداران و همچنین اهمیتی که طراحان ساختمان برای زیبایی و استحکام درب ورودی حیاط به عنوان پیشانی نمای ساختمان قائل هستند، دربهای بسیار زیبا و مستحکمی طراحی و ساخته شده اند که به درب فلزی لیزری شهرت دارند .


در مجموع درب ها با توجه به سایز و ابعاد و کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند:

درب تک لنگه  فلزی لیزری که برای ورودی نفر رو ساختمان و درب ورودی آپارتمان ویا درب حیاط استفاده می شود.این مدل درب بطور معمول ارتفاعی بین 223سانتیمتر تا 233 سانتیمتر دارد و عرض آن معمولا بین 108 تا116 سانتیمتر می باشد.

درب یک و نیم لنگه فلزی لیزری  که برای انواع ورودی تجاری، اداری، مسکونی، درب ورودی تالار، درب ورودی ساختمان از سمت حیاط و... مناسب است . ارتفاع درب های یک و نیم لنگه مشابه درب های تک لنگه بین 223سانتیمتر تا 233سانتیمتر می باشد .عرض این درب ها 153 سانتیمتر می باشد.

درب دو لنگه فلزی لیزری  مناسب برای درب لابی، درب ورودی سالن های کنفرانس، سالن های اداری ،درب باغ، درب ویلا،درب پارکینگ ماشین یا درب ماشین رو و درب حیاط می باشد.ارتفاع این گونه درب ها بین 223 سانتیمتر و 233 سانتیمتر و 243 سانتیمتر و عرض آن در سایز های 265سانتیمتر و 315 سانتیمتر متغیر است .

لازم به ذکر است درب های فلزی لیزری قابل تولید در سایز و طرح سفارشی بدون هزینه اضافی می باشد.

تمامی یراق آلات از نوع مرغوب وبا کیفیت و برند ایرانی می باشد.

اما نکته ای که شاید از چشم بیننده دور باشدو تخصصی باید به آن نگاه کرد، نحوه ی اتصال قطعات مختلف درب است .

در درب های فلزی لیزری از جوش ممتد co2 استفاده می شود و توسط افراد ماهر و با تجربه وبه وسیله ی دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا انجام می شود.

از آنجایی که درب فلزی لیزری در کارخانه قبل از بسته بندی تست می شود. بعد از نصب نیازی به رگلاژ ندارد.و بلافاصله پس از تایید در بخش کنترل کیفیت توسط پلاستیک های حباب دار محافظ به همراه بسته بندی و شناسنامه درب بسته بندی و آماده ارسال می گردد.