title
1399/01/27 ساعت 09:46:00

مقایسه امنیت درب ضد سرقت چوبی با درب معمولی چوبی

مقایسه امنیت درب ضد سرقت چوبی با درب معمولی چوبی
درب ضد سرقت شاید نتواند صد در صد امنیت منزل شما را تامین کند ولی قطعا سطح مقاومت در مقابل سارقان را نسبت به درب های معمولی تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد .در طول تاریخ انسان همیشه به دنبال راه حل هایی برای ایجاد امنیت و آرامش بوده و سعی کرده است تا با اقداماتی از حریم شخصی خود حفاظت کند.
 درب ضد سرقت به خاطر امنیت بالا و استحکام قوی‌تر به سرعت جایگزین درب های قدیمی شد و جایگاه خاصی بین سازندگان ساختمان ‌ها پیدا کرد. درب های چوبی که در گذشته به عنوان درب منازل استفاده می‌شد کاملا ایمن نبوده و سارقین به راحتی می‌توانستند درب را باز کنند اما درب های جدید در برابر هرگونه فشار، ضربه یا دست‌کاری قفل  از ایمنی بالایی  برخوردارند.




امنیت درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی خیلی با دوام و مقاوم تر است و مهم ترین دلیل افزایش ایمنی این نوع درب ها وجود لولا و قفل در قسمت داخلی درب می باشد. در واقع یک سارق  هنگام رفتن به منزل شخصی در ابتدا برای باز کردن درب اقدام به باز کردن اهرم ها و شکستن لولای درب می کند اما وجود درب های از پیش ساخته  و وجود لولای آن روی چهارچوب  باعث می شود که سارق از این روش برای باز کردن درب منزل شما اقدام نکند.
 ساختار درب ضد سرقت فاقد هرگونه فضای خالی است و این امر موجب امکان ورود غیر مجاز از طریق این درب به حداقل ممکن برسد. تعداد لولاها در درب ضد سرقت از انواع درب معمولی بیشتر است، این امر از جمله دلایل تامین امنیت بیشتر توسط درب ضد سرقت است. قفل درب ضد سرقت یکی از اصلی ترین تفاوت های آن با درب معمولی است. قفل ها در انواع درب ضد سرقت به شدت تقویت شده اند و از این رو امکان باز کردن آنها به راحتی وجود ندارد. انواع درب ضد سرقت معمولاً عایق صوتی و حرارتی نیز می باشند و یکی از عوامل اصلی ایجاد کننده این ویژگی، ساختار داخلی درب ضد سرقت و همچنین زه های لاستیکی است که در چهارچوب درب به کار رفته است.


ویژگی های مهم درب های ضد سرقت
نصب آسان، تنوع رنگ و طرح، قیمت های مناسب و مختلف به دلیل ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین اجناس به کار رفته در ضخامت ورق های به کار رفته در این درب ها نسبت به درب های معمولی بیشتر بوده و این دلیلی بر امنیت بیشتر درب های ضد سرقت می شود.
درب های ضد سرقت موجود در بازار در جنس ها و طرح های مختلف می باشند، ازجمله  درب های ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی دارای روکش ام دي اف ، روکش طبیعی چوب ، روکش پی وي سی و روکش استیل می باشد.

استفاده از درب ضد سرقت برای ایجاد امنیت در آپارتمان ها
شاید یکی از آسان ترین روش ها برای وارد شدن به یک واحد آپارتمان شکستن درب ورودی آن باشد. درب های معمولی قابل شکستن هستند.
درب های ضد سرقت  با ساختار کاملا ضد دیلم خود و همچنین قفل گاو صندوقی نشکن می تواند از ورود سارقین به منزل جلوگیری کند و به این صورت با نصب این درب ها هم از بدنه ی آن ها خیالتان راحت می شود و هم قفل آنها، چارچوب این درب ها کاملا دربرابر فرو رفتن و شکستن با دیلم مقاوم هستند. همچنین عایق گرما و سرما نیز می باشند که خود مزیتی نسبت به درب های معمولی است. جنس درب ضد سرقت ،  قفل درب ضد سرقت، وزن درب ضد سرقت عواملی هستندکه باعث میشود درب ضد سرقت با امنیت بالا داشته باشیم.