title
1398/12/28 ساعت 10:55:03

نکاتی در مورد اندازه گیری درب ضد سرقت

آیا ابعاد ثابت و استاندارد  برای درب ضد سرقت وجود دارد؟
ابعاد درب ضد سرقت تک لنگه ،یا دو لنگه همواره یکی از مهم ترین سولات در حوزه ی درب است . تغییر ابعاد درب های امنیتی و افزایش طول و عرض آن ها موجب بالا رفتن قیمت نهایی درب می شود .
یک درب وقتی که از ابعاد استاندارد خود خارج می شود وبه فاز سفارشی ارجاع داده می شود قطعا زمان ساخت و هزینه آن بالاتر میرود.
درب ضد سرقت دو لنگه نهایتا می تواند 2 متر عرض داشته باشد و بیشتر از این عرض باید به صورت سفارشی تولید گردد .
 به چه نکاتی هنگام اندازگیری ابعاد درب ضد سرقت می بایست دقت کرد:



شما می توانید شخصا اقدام به اندازه گیری درب نمایید اما پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از افراد متخصص این حوزه می باشد زیرا اندازگیری درب های امنیتی پیچیدگی های خاص خودش را دارد اما در هر حال اگر خودتان اقدام به اندازگیری کردید به نکات زیر توجه کنید:
1)اندازگیری درب می بایست پس از اتمام کف و دیواره ها صورت گیرد زیرا که ارتفاع کف و عرض دیوار در اندازگیری نهایی درب امنیتی تاثیر دارد
2)به اندازه ی شکاف بین درب و چهار چوب دقت  نمایید این فضا باید به درستی توسط فوم پوشش داده شود هرچه این فضا کمتر باشد درب عایق بهتری در برابر گرما و سرما خواهد بود.
3)جهت اندازه گیری درب امنیتی خود باید تمامی ابعاد را به میلی اندازه گیری کنید
4)درب باز شده ی شما باید مستطیل باشد یعنی زاویه 90 درجه باشد و همچنین حتما دو قطر را اندازه گیری و مقایسه کنید.
5)جهت باز شدن درب (داخلی یا خارجی) بودن آن را تعیین کنید.       

    در مجموع ما به شما پیشنهاد میکنیم که اندازه گیری وسفارش گذاری درب ضد سرقت را به کارشناسان شرکت سپرده تا خیالتان از این بابت راحت بوده و همچنین از راهنمایی ها و تجارب کارشناسان در این زمینه استفاده کنید .نکات ریز و غنی درکار وجود دارد که در ظاهر کم اهمیت یا بی اهمیت هستند ولی در واقع باید به آنها توجه کرد .