title
1398/12/20 ساعت 12:45:24

چند ایده برای طراحی درب چوبی ساختمان

همانطور که دکوراسیون  داخلی خانه  بسیار دارای اهمیت است  نمای بیرونی خانه به همان اندازه مهم است و تاثیر بسزایی در جلب توجه و زیبایی خانه شما دارد.
امروزه با پیشرفت در طراحی و ساخت  بهترین لوازم برای دکوراسیون داخلی ، طراحان و سازندگان درب چوبی آپارتمان را به گونه ای ساخته اند که هم ضد حریق و هم ضد سرقت باشند.
اگر جلوی درب ورودی ساختمان شما رواق یا تاق نما دارد درب چوبی بهترین گزینه برای ورودی ساختمان شماست. ساخت درب با چوب بلوط و گردو رایج است  اما بهترین چوب ماهون هندوراس می باشد که بسیار سخت و در برابر عوامل خارجی بهتر از بقیه دوام می آورد.
استفاده از درب ساختمانی چوبی به عنوان عایق حرارت و صوت رواج یافته است و بهره بردن از پانل چوبی مرغوب با طرح و رنگ متفاوت سال های طولانی باقی می ماند.
در سال های اخیر برای ساخت درب چوبی از فناوری هوشمند و ضد سرقت استفاده شده است تا امنیت درب ها زیاد شده و امکان ورود به ساختمان بسیار سخت گردد.
درب های چوبی تنها در ورودی آپارتمان نصب نمی شود بلکه برای ورودی هر یک از قسمت های داخلی ساختمان نظیر درب اتاق خواب ، درب آشپزخانه ، درب سرویس بهداشتی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
 درب چوبی همواره جذاب و چشم نواز است  و چوب تنها متریالی است که در طول زمان هرگز تکراری نمی شود و برای پروژه های لوکس یک کالای  ایده ال به شمار می رود.