title
1398/12/11 ساعت 13:33:29

نکاتی در مورد نصب درب ضد سرقت

در نصب درب ضد سرقت دو مرحله وجود دارد اولی نصب چهارچوب درب است و مرحله دوم اتصال درب به وسیله لولا به فریم انتظار میباشد. این چهارچوب باید به گونه ای نصب شود که اتصال چهارچوب درب به دیوار بسیار محکم بوده و ابعاد داخل فریم انتظار باید از ابعاد درب بزرگتر باشد.
چهار چوب باید قبل از سفید کاری نصب شود و عایق کاری ضد زنگ چهارچوب حتما باید انجام شود. اندازه گیری کاملا دقیق ابعاد در نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است.
بهتر است که درب را قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید سپس درب را از قسمت پشت وارد چهارچوب کرده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و با باز و بسته کردن درب از تراز بودن درب اطمینان حاصل کنید.
سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چهارچوب با چند خال جوش موقتا نصب کنید و بعد از کنترل صحت عملکرد درب آن را کاملا جوش میدهید تا محکم شود چنانچه دیوارهایی که میخواهید درب را درون آن نصب کنید از جنس بتنی یا آجری با ضخامت 35 سانتی متری باشد میتوان درب را به روش رول بولت نصب کرد.
در این مقاله قصد داریم ابتدا توضیح کلی در مورد نصب درب ضد سرقت داده شود تا دید اولیه را به دست آورید، سپس با جزئیات مراحل نصب را مرور میکنیم:


آن چه هنگام نصب درب ضد سرقت حائز اهمیت است :
ابتدا سایز درب ضد سرقت باید مشخص و بر مبنای آن فریم در ساخته شود که این فریم میتواند با قوطی 80*40 تا 100*40 ساخته شود که یک سانت بیشتر از سایز درب ، طول و عرض باید باد خور داشته باشد تا درب داخل فریم جا بگیرد.
فریم باید به سمت راه پله نصب شود و هر 4 سانت قوطی دیده میشود وگرنه درب به دیوار پاگرد گیر کرده و در این صورت باید دیوار را برش داد. جلوی درب ها همیشه از پشت درب بزرگ تر است و به اصطلاح قاب چهارچوب است مثلا اگر پشت تا پشت درب 210*105 است جلوی درب 213*110 خواهد بود.
نکته مهم در این روش این است که پیچ ها باید به صورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.